Nominatie

Sunshine Blogger Award

Mijn Blog is genomineerd voor de Sunshine e Blogger Award. Ik vind dat leuk. Een medeblogger heeft de moeite genomen de berichtjes over de achtergrond bij mijn boek aan te bevelen bij andere bloggers. Ik stel dat op prijs.

De nominatie heb ik te danken aan Anneke, van Anneke schrijft. Ik ben haar gaan volgen vanwege de inkijkjes die zij geeft in haar leven. Haar stukjes lees ik met veel plezier. Mijn belangstelling gaat vooral uit naar wat zij schrijft over haar tweede thuisland: Marokko. Niet dat ikzelf banden heb met Marokko, maar wel met leven in twee culturen. We delen bovendien belangstelling voor de moestuin. Mijn moestuin is niet van mezelf. Het betreft schooltuinen, waar we gedurende het seizoen ( van april tot aan de herfstvakantie ) kinderen van groep 6/7 kennis laten maken met groei en bloei van voornamelijk eetbare planten.

sunshine-blogger-award-2

De Sunshine Blogger Award kent een aantal spelregels:

  1. Plaats het logo van de ‘award”
  2. Uit jouw waardering voor de blogger die jou heeft genomineerd
  3. Deel 7 willekeurige feiten over jezelf
  4. Nomineer 15 bloggers die jij bewondert en deel de nominatie met hen.
  5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat hen weten dat ze zijn genomineerd!

Zeven  feiten over mezelf:

  1. Jaren geleden heb ik een tijd in Zuid-Italië gewoond (daar leefde ik in twee culturen)
  2. Ik kom uit hetzelfde dorp als Frans Bauer (of Frans uit hetzelfde dorp als ik)
  3. Over dat dorp schrijf ik een historische roman
  4. We hebben twee katten: Bram en Nozem
  5. Ik was jarenlang archeoloog
  6. Ik geef nu biologie op een VMBO-school
  7. Lesgeven vind ik fantastisch

Ik wil in willekeurige de volgorde de volgende 8 blogs nomineren:

  1. De Brabander Geert photography om zijn fantastische foto’s
  2. Dennisboots om de filmpjes die doen verwonderen en soms vertederen
  3. Natuurfreak om de prachtige foto’s en de liefde voor de natuur
  4. Uit de klei getrokken vanwege de aandacht voor permacultuur
  5. De laatste vuurtorenwachter om de goedgeschreven herinneringen, notities en verhalen.
  6. Monumentje over Nederlands erfgoed
  7. Buiten Beeld om de gedichtjes bij foto’s van heel gewone dingen
  8. Peter Bouchier om zijn verhalen en gedichten

Ik hoop dat de genomineerden mij deze vrijpostigheid niet kwalijk zullen nemen en het accepteren voor wat het is, een aardig compliment. Je hoeft er verder niets mee als je dat niet wilt.

 

Over Anne Mieke Vermeulen


4 responses to “Nominatie

Geef een reactie

