De historische roman

wp724390d1_0f

Collega schrijver Arie de Ruiter, die al drie historische romans op zijn naam heeft staan, ziet de toekomst voor dit genre rooskleurig in. Hij verwacht van mij een “prachtig historisch werk”. Hij schrijft hierover in zijn blog.

Over Anne Mieke Vermeulen


2 responses to “De historische roman

  • Corja

    Wat een leuk compliment. Wanneer komt je boek uit? Ik ben benieuwd!

    Like

    • Anne Mieke Vermeulen

      Ja, aardig hė. Het zal nog wel even duren voordat het boek uitkomt. Ik ben met schrijven ongeveer op 1/4 deel. Het boek zal waarschijnlijk uit twee delen bestaan. Het eerste deel speelt zich af in West-Brabant, het tweede in Den Haag. Het Brabantse deel hoop ik tegen het voorjaar/zomer af te hebben. Intussen kan je mijn vorderingen en achtergronden bij het verhaal hier volgen.

      Like

Geef een reactie

