Even iets heel anders.

Toen ik het filmpje over Machiel Dierks had gemaakt, moest ik het uploaden naar YouTube. Al lang had ik mijn kanaal niet meer bezocht. Dus bekeek ik ook eens de andere filmpjes die ik ooit plaatste.

In 2008 hebben we China bezocht. We waren er in Wuhan voor een congres van de BGCI (Botanical Gardens Conservation International) een organisatie gelieerd aan de VN. Aan het congres was een reis naar het binnenland verbonden van Shennongjia verbonden Een heel bijzondere ervaring.

In het dorp werden we vergast op de muzikale optredens die ik heb op de filmpjes heb vastgelegd

Verder heb ik niet gefotografeerd en veel te weinig gefilmd.

 

Over Anne Mieke Vermeulen


Geef een reactie

